Kære KLF-medlem!

Vi er glade for at byde dig velkommen til MoreTV. For at kunne se MoreTV skal du have en TV-boks eller app. TV-boksen forbindes trådløst eller via kabel til dit TV. Appen downloades til dit smart-TV, tablet eller telefon. Du køber ved at klikke på den grønne knap under den løsning du vil have.

Hvis du allerede er kunde hos MoreTV eller tidligere har været det, så send en mail eller ring og vi vil hjælpe dig. Har du spørgsmål til tilmeldingsproceduren eller produktet i øvrigt kan du også kontakte os. Skriv til Support@MoreTV.dk eller ring på 69 16 16 20.

TV-BOKSEN

Med TV-boksen er det lige meget, hvilket TV du har, så længe det har et HDMI-stik. Tilslut boksen til dit TV og så er du i gang. Meget nemt og brugervenligt.

98 kr.

pr. måned (Normalpris 118 kr.)

+ Engangskøb af TV-boks til 895 kr. + Fragt 65 kr.

Ingen binding. Minimum pris for Danmarks billigste TV-pakke ved køb af TV-boks: 1058 kr. Betaling af boksen sker ved købet, og boksen sendes inden for 3 hverdage til nærmeste udleveringssted. Første betaling for abonnementet sker derfor også først efter 3 dage.

Der kan tilsluttes op til tre enheder (bokse/apps) til et abonnement. Hvis du ønsker at købe mere end én boks eller app licens, så send en mail til support@moretv.dk, så tilføjer vi det til dit abonnement.
HAR BOKSEN BÅDE KABEL & TRÅDLØS FORBINDELSE?

Ja Boksen har Wi-Fi kan derfor kobles på et trådløst Wi-Fi-netværk. Bemærk at den trådløse forbindelse skal være god og stabil for at undgå problemer. Hvis forbindelsen ikke er god nok, er det stadig muligt at koble et netværkskabel til den.

APP

Vores app virker på følgende platforme: 

Android TV, Apple TV, Google TV, LG smart-TV, Samsung smart-TV, Android, iPad, iPhone, Roku og Tizen

98 kr.

pr. måned (Normalpris 118 kr.)

+ Engangskøb af app licens til 195 kr. pr. enhed

Ingen binding. Minimum pris for Danmarks billigste TV-pakke ved køb af app licens: 293 kr. Abonnementet starter med det samme og efter betaling sendes e-mail med login til appen.

Der kan tilsluttes op til tre enheder (bokse/apps) til et abonnement. Hvis du ønsker at købe mere end én boks eller app licens, så send en mail til support@moretv.dk, så tilføjer vi det til dit abonnement.

📺 Weekendens TV-højdepunkter: Magi, sport og julestemning! 🎄⚽✨

Her er et udvalg af ugens mest spændende programmer, der tager dig med på en...
Læs mere

Black Friday året rundt!

Med MoreTV får du altid samme lave pris og behøver ikke jagte tilbud! Vi bliver...
Læs mere

📺 Weekendens højdepunkter på MoreTV

Fra medrivende opvisning i fysisk formåen og en cupfinale til historiske drama 🌟   Her...
Læs mere

Billigt. Enkelt. Nemt. Danmarks billigste TV-pakke med løbende abonnement fra måned til måned.
Ingen binding eller gebyr ved start og stop af abonnement.

Vi har kun én TV-pakke, så med et abonnement hos os kan du se alle TV-kanaler på billedet.
Klik her for at læse om dem. Derudover får du også 43 radiokanaler GRATIS med i prisen!

* Bemærk at de 8 TV 2 regionskanaler ikke viser noget fra TV 2's landsdækkende hovedkanal.

Det eneste krav er Internet

MoreTV’s løsning forudsætter kun, at du har et stabilt internet. Der er ikke behov for et TV-antenne kabel.

Du skal bruge et netværkskabel eller købe en TV-boks med Wi-Fi som du kobler til dit internet.

Du bestemmer selv, hvilken internetudbyder du bruger. Det eneste krav er en god og stabil internetforbindelse med en download-hastighed på mindst 10 Mbps (Mbit/s).

Er du i tvivl om din hastighed? Så tjek den her:

SÅDAN GØR DU

Det er let at tilslutte TV-boksen:

  • “Perfekt løsning til vores behov, vi lejer sommerhus ud primært til tyske og norske gæster og det passer helt perfekt til deres ønsker om tv kanaler. Vi har haft MoreTV de sidste 2 år og der har ikke været problemer med det. Eneste mangel er tv2 landsdækkende, men der tager vi vores play abonnement i brug”


  • “MoreTV er et glimrende bud på billigt tv. Fungerer upåklageligt. Et væld af tyske, svenske og danske gratis kanaler. Har både boks og wi- fi tilknyttet mit abonnement og det fungerer godt.”


  • “Har lige fået more tv til sommerhus brug. YOUSEE/TDC skulle have 560 kr om måneden for en tilsvarende lille TV pakke, som bliver brugt ganske få dage om året. Det her sparer os for 6000 kr om året.
    Virker perfekt med deres boks. Bare plug in stik og det kører uden nogen form for teknisk opsætning. Billede et klart og tydeligt uden pixeleing som vi ser hos YOUSEE og WAOO nogen gange….
    Kan klart anbefales. Vi bestiller også samme løsning til vores andet hus.”


  • “Konceptet fungerer upåklageligt indtil i dag 4 mdr. efter tegning. Appen var nem at downloade og det var nemt at logge på. Mange gode kanaler, heriblandt tyske, og det til en meget fornuftig pris. Billedkvaliteten god uden dog at være fantastisk. Kan anbefales…”

  • “…et helt oplagt valg for dem, der bare vil have grundpakken.”

  • “I en tid, hvor etablerede tv-udbydere som YouSee, Stofa og Waoo har endeløse prisstigninger på programmet, tror holdet bag MoreTV på, at der er plads til en discount-udbyder på det danske marked.”

  • “Prisbombe: Danmarks billigste tv-pakke.”

  • “Vil smide bombe på tv-markedet med discount-koncept.”

Blandt andet omtalt på:

FAQ - Ofte stillede spørgsmål

Bemærk ved alle former for tekniske problemer: Tag strømstikket ud af boksen, og sæt det i igen. Det løser mange problemer! :)

Hvordan kan prisen være så lav?

Lave omkostninger, automatisering og brug af standardprodukter er nogle af de grunde der gør at vi kan sælge Danmarks billigste TV-pakke til en så lav pris. Samtidigt er det langt flere kanaler med i vores TV-pakke, end hvad andre TV-udbydere tilbyder til priser der er i nærheden af vores pris.

Skal boksen sendes retur, hvis jeg opsiger mit abonnement?

Ja, vi tilbyder at tilbagekøbe disse model nr.: MAG420, MAG420w1, MAG520, MAG520w3, MAG522w3 og MAG540w3, så lange det er velfungerende bokse.

Skriv en mail til support@moretv.dk for at få vurderet din boks, hvis du er interesseret i dette.

Men det er jo din boks, hvem ved måske skulle du få lyst til at se MoreTV igen.

Skal jeg bruge et antenne kabel?

Nej, det eneste du har brug for er en Internet-forbindelse. Du skal bruge et internetkabel (brug ikke WiFi) til TV-boksen eller dit TV.

Hvilken internetforbindelse skal jeg bruge?

MORE TV’s løsning forudsætter kun, at du har et stabilt internet. Der er ikke behov for et TV-antenne kabel.

Du skal bruge et internet netværkskabel eller købe en Wi-Fi boks.

Du bestemmer selv, hvilken Internet-udbyder du bruger. Det eneste krav er en god og stabil internet forbindelse. Og så en internet download hastighed på mindst 7 Mbit.

Kan man optage på TV-boksen?

Nej, det kan man ikke.

Hvad gør jeg, hvis jeg har mere end ét TV i min husstand?

Du kan kun bruge én TV-boks pr. TV. Så har du flere TV, må du købe en ekstra TV-boks.

Hvilken kvalitet kan programmerne ses i?

Billedopløsningen er op til 1920 x 1080 på fx DR1, DR2, TV4 (Sverige).

Der streames i fuld HD-kvalitet såfremt kanalen udbyder dette. Det afhænger også af det signal, vi modtager.

Bitrate er op til 10 Mb/s i højeste kvalitetslag. Kvalitet: 1080i, 1080p, 720p, 576p, 480р, PAL og NTSC.

Hvordan installerer jeg Tv-boksen?

Kan jeg se via antenne eller bruge min egen boks?

Nej, du kan ikke se MoreTV via antenne (DVB-T2 fra Norlys, tidligere Boxer) eller bruge den TV-boks du har fra andre TV-udbydere som fx Telia og YouSee. Du skal se det via internet, enten vha. vores TV-boks eller appen Ministra Player, som findes til forskellige smart-TV, mobiltelefoner, tablets ol.

Vores app og boks fungerer dog uafhængigt af hvad du ellers har, så du kan godt bruge begge dele, hvis du ønsker at beholde dit nuværende abonnement, og f.eks. bruge MoreTV på mobil og tablet hvis du er på farten eller i sommerhus (med app eller boks).

Behøver jeg købe både TV-boks og app licens?

Nej

Behøver jeg en app licens hvis jeg køber en TV-boks? Nej

Behøver jeg en TV-boks hvis jeg skal bruge appen? Nej

TV-boksen og appen er to vidt forskellige måder at tilslutte vores system på, så det er blot to forskellige muligheder. Du kan bruge den ene, den anden eller begge, da det er muligt at have op til tre enheder tilknyttet det samme abonnement.

Er det lovligt?

Ja. Vi er en dansk virksomhed med dansk adresse og overholder al lovgivning. Vi er en landsdækkende TV-distributør godkendt af Copydan Verdens TV, der repræsenterer kunstnere og producenter, samt Koda og UBOD, og vi har aftaler med TV- og radiostationerne enten direkte eller gennem Copydan. Vi betaler det vi skal til Copydan, producenter, staten og TV-stationer, hvilken gør os 100% lovlig.

Kan jeg prøve appen inden køb eller få prøveabonnement?

Nej, det kan vi ikke tilbyde. Du kan dog tjekke at du kan finde appen Ministra Player inden du bestiller, da det er den app vi benytter og den findes ikke på alle TV-modeller.

Det du ellers kan gøre er at købe en app licens + abonnement og prøve det. Hvis du ikke er tilfreds, kan du fortryde købet inden for 14 dage og få pengene tilbage for app licensen. Vi må dog ikke tilbyde prøveabonnementer, så du kan ikke få refunderet abonnementet og kommer derfor til at betale for en måned. Da der ikke er nogen binding, er det således kun en måneds abonnement, som du betaler for.

Har jeg fortrydelsesret?

Ja, du har ret til at fortryde dit køb hos MoreTV uden begrundelse inden for 14 dage. Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, hvor aftalen blev indgået. Købet gælder fra 14 dage efter den dag, du eller den tredjemand, du har valgt, får modtagerudstyret i fysisk besiddelse (ikke fragtmanden).

Bemærk, at vi ikke refunderer påbegyndte månedsabonnementer eller fragt, så det du kan få refunderet er køb af TV-boks eller app licens.

For at benytte din fortrydelsesret skal du give MoreTV klar og tydelig besked herom. Du sender blot en e-mail til support@moretv.dk. Blot du husker, at det er inden der er gået 14 dage.

Hvordan stopper eller sætter jeg mit abonnement på pause?

Hvis du ønsker at opsige dit abonnement, skal du gøre det fra brugerportalen “Min side”, som du kommer ind i ved at vælge “Log ind” øverst på siden.

Hvis du sætter dit abonnement på pause vil du øjeblikkeligt stoppe med at have adgang til MoreTV. Du vil ikke modtage det resterende beløb for den pågældende måned.

Hvis du aktiverer dit abonnement igen vil du have adgang til MoreTV så snart vi har modtaget betaling for den første måned af dit abonnement.

Du kan først sætte abonnementet på pause efter en måned. Og har du sat det i gang igen efter en pause, må du vente en måned inden du kan sætte det på pause igen.

Skriv til support@moretv.dk for at sætte abonnementet på pause.

Kan man Chromecaste MORE TV?

Både ja og nej. Det er ikke en indbygget “Chromecast” funktion i appen, men hvis din enhed (smartphone) understøtter skærmdeling/duplikering/Smart View ol. så kan hele skærmen “castes” eller spejles til et TV.

Findes der en TV-oversigt til de udenlandske kanaler, som I tilbyder?

Ja, det gør der. Du kan se en TV-guide med omtale af programmer for Nabolandskanalerne HER (Bemærk dog, at vi kun tilbyder de kanaler, som man kan se øverst på hjemmesiden)

Opsiger I mit nuværende TV-abonnement?

Nej, du skal selv opsige dit abonnement. Men husk, at du godt kan bruge MORE TV samtidig med et andet abonnement, da vi streamer det over internettet.

Hvordan bruger jeg appen?

Se de ofte stillede spørgsmål til brug af appen – klik her

Undertekster

Undertekster kan slås til og fra. Når du ser en kanal, klikker du på OK-knappen og derefter på CC-ikonet hvis det er synligt/tilgængeligt. Det er nemlig desværre ikke alle kanaler og udsendelser der er undertekster på.

Derudover vises ikke alle undertekster på alle slags enheder (det virker bedst på TV-bokse).

Vi håber at kunne tilbyde flere muligheder/undertekster i fremtiden, men lige nu videresender vi blot det vi modtager fra vores leverandører og har ikke ressourcer til at gøre mere ved det pt.

Hvor mange enheder kan jeg se TV på?

Du kan se vores kanaler på 3 enheder per abonnement. 

Det kan være tre bokse eller tre apps eller en blanding af de to. Der skal dog købes app-licens eller en boks per enhed du bruger. Det er et engangsbeløb.

Skriv en mail til support@moretv.dk, hvis du ønsker at købe en ekstra boks eller licens, så trækker vi beløbet fra dit betalingskort. Se modeller og priser ovenfor.

Mit betalingskort er spærret. Kan jeg betale via bankoverførsel?

Du kan få en ven/familie til at indtaste sit kort og så ændre det når du har fået dit nye eller så kan vi sætte abonnementet på pause.

Ellers er det også muligt at oprette en konto ved den danske bank Lunar, hvor man lige efter oprettelse kan få et gratis digitalt/virtuelt betalingskort der kan bruges med en gang. Du skal bare føre penge over fra din normale konto.