Hvordan ser brugerfladen ud?
På denne video er det en mobil der vises, men brugerfladen på andre skærme (TV, Tablet osv.) ligner denne.
Hvad sker der, når jeg har købt et app abonnement?
Når vi har modtaget betalingen, så sender vi dig portal adressen, brugernavn og kodeord på e-mail. Så kan du logge på appen, som hedder Ministra Player (ikke Ministra Pro). Tjek din spam-mappe, hvis du ikke har modtaget e-mailen.
Hvilken app skal jeg downloade?
Ministra Player (ikke Ministra Pro). Den kan du downloade fra den App Store din enhed bruger.
Hvilke enheder og systemer kan bruge Ministra Player?
iPhone, Apple TV, Android, Android TV, Roku, Tizen, LG Smart TV og Samsung Smart TV.
Kan jeg bruge den samme licens på flere enheder?
Nej, den kan kun bruges på én enhed og kan ikke flyttes, når den først er aktiveret.
Kan jeg bruge mit nuværende abonnement til at få adgang via appen?
Ja, du kan købe op til 3 TV-bokse/app-enheder. Du kan købe dette på dit nuværende månedlige abonnement. Du skal derfor kun betale for oprettelse af app-licens og/eller køb af ny TV-boks. Kontakt support@moretv.dk hvis du ønsker dette.
Hvis appen giver fejlbeskeder:
Sørg for, at du har et internet kabel direkte i dit TV. Din WiFi forbindelse kan være ustabil, selvom den er kraftig.
Indstilling for at få et godt billede på Apple TV og iOS enheder (iPhone og iPad)
For at få et godt billede på Apple TV og iOS enheder (iPhone og iPad) er der en indstilling, der skal rettes. Man skal ændre ‘player’ til System player, som beskrevet på nedenstående links:
How tо choose a player for playback? | Ministra Plаyer AppleTV Installation and setup
How to choose a player for playback? | Ministra Player iOS Installation and setup
Se også: Ofte stillede spørgsmål